2016. február 5., péntek

Bűntetlen esti nasi

Szeretem a kókusztejet, a totut, a kollagént, a vaníliát, így hát ezt a végtelenül egyszerű desszertet bármikor szívesen fogyasztom egy könnyű vacsora után.
Hasonló a régebbi kollagén puding receptekhez, (II., III. ) mégis egy picit más.
Pontos hozzávalókat nem érdemes írnom, mert mindenki döntse el, hogy mennyit szeretne egy adagnak készíteni.
A képen látható pohárka kb. 1.5 dl. 
Háromnegyedik öntöttem kókusz tejjel, amit megmelegítettem. Csomómentesen elkevertem benne



  • 1 ek. zselatint (kollagén)
  •  késhegynyi vaníliát (1/2 kk. xillites vanillin is jó bele)
  • 2-3 ek. totut (amennyi belefért a pohárba)

Általában reggel, vagy napközben elkészítem, és estére tökéletesen megszilárdul.Ilyen kis pohárkába készítve sűrű és masszív az állaga, ezért aki lazább állagra vágyik, készítse több folyadékkal.

Ha nagyon megérdemlem, akkor teszek a tetejére 1 kk. cukormentes lekváromat. Most szedret pottyantottam rá. :)
Lehet még kakaóval, fahéjjal, szegfűszeggel, kardamommmal, változatos lekvárokkal ízesíteni.
Jó nyammogást hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése