2016. január 25., hétfő

Egy tökéletes paleo-hétvégi menü

Valami ilyesmi egy szerintem paleós napi étkezése. Semmi kenyér, semmi magliszt vagy keményítő bomba paleo liszt . Aki tojás allergiás a reggelinél cserélje a tojást 1/4 avokádóra/muffin. Lehet így is.:)
A reggeli egy nagyon ötletes muffin. A napokban többször szembe jött velem különböző oldalakon ez a recept, így hát kipróbáltam. A szilikonos muffin formák peremét kibéleltem egy szelet bacon szalonnával. Az aljára lehet tenni egy pogácsa szaggatóval kiszúrt paleo kenyér karikát de én most kihagytam. Egyszerűen csak 1 tojást ütöttem a bacon "karika" közepére, megfűszereztem és benyomtam a sütőbe 15 percre. Én úgy szeretem ha a sárgája még folyik. :) 1 nagy sörretket ettünk 2 db muffin mellé.



Ebédre egy tartalmas levest készítettem. Tilápia hal volt itthon, így ő lett a tartalom. :)

Úgy készítettem, mint egy ragu levest. A felkarikázott répákat és a kockákra vágott karalébét kacsa zsíron egy picit megpirítottam majd felöntöttem vízzel, sóztam, borsoztam és félpuhára főztem. Majd hozzáadtam a felkockázott sütőtököt, csipet őrölt gyömbért és pár csepp citrom levet.  A tök hamarabb megpuhul, ezért került bele később. A halat csak az utolsó pillanatokban tettem hozzá, mert pillanatok alatt megfő. Tálalás előtt újhagyma karikákat és friss petrezselymet szórtam a tetejére. A halacskából 2 szeletet számoltam /fő. Így lett igazán laktató és egy nagy tányér után nem is kívántunk mást.


A vacsora pedig egy mindent bele finomság lett abból, amiket találtam a hűtőben.
Jégsaláta, lila káposzta, sült sütőtök kockák, sörretek, olíva bogyó fokhagymával töltve, paleo sonka, kígyó uborka, citromlé, lenmag olaj,2 szelet pirított bacon. Jó nagy adagot felfaltunk belőle és tökéletesen jól laktunk. :)
Hááááát ilyen volt a vasárnapunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése