2015. augusztus 22., szombat

Újabb 4 kollagén puding


Kókusztejes, aszalt szilvás puding

Remélem mindenki talál az ízlésének megfelelőt és nyammogva falatozgatja kedvenceit. Bevallom én minden nap kollagén pudingot eszem a könnyű ebéd vagy vacsora után desszertnek. A gyümölcsösöket inkább napközben a tejszíneseket pedig este. Sokszor nincs kedvem hús félét vagy tojást enni, és így legalább nyugodtan fekszem le aludni, hogy tudom minőségi fehérjét adtam a szervezetemnek.




  •  1,5 dl kókusztej (én házit használtam)
  • 1 kk. folyékony stevia
  • 1 ek.  kollagén
  • 5 db aszalt szilva (más aszalvánnyal is nagyon finom, pl. aszalt mangóval)
 Az aszalvány kivételével mindent összeturmixolok, majd pohárba öntöm. Pár percet hagyom állni, csak utána dobálom bele az aprított szilvát. Erre azért van szükség, mert nem szeretném, hogy azonnal lesüllyedjen az aljára.


Sárgabarackos zselé
  • 1,5 dl víz
  • 4-5 db sárga barack vagy 2 ek. cukormentes lekvár
  • 1 ek. kollagén
  • csipet vanília
Mindent összeturmixolok és kész! :) Díszítésnek barackokat teszek rá. Inkább félkemény zselé az állaga, mint puding, de Isteni! Mivel sok benne a gyümölcs, jobb ha napközben fogyasztjuk.


Csokis, kókusztejes puding
  • 2 dl kókusztej (lehet tejszínből hígított vízzel)
  • 1 ek. kakaó
  • 1 ek. kókusz reszelék
  • 1 ek. kollagén
  •  1 ek. olvasztott xillites csokipasztilla 
A csokipasztillát picike pohárban felolvasztom a mikróban, addig a többi hozzávalót összeturmixolom, végül összekeverem. Ahogy a képen is látszik, nekem rétegessé vált, ahogy hűlt. Szerintem így még gusztusosabb. Kókusz forgáccsal és 1 kocka 99 %-os csokival díszítettem.Valódi csokis puding élmény.:)     


Őszibarackos, csokis zselé-puding


  • 2 ek. házi, darabos, cukormentes őszi lekvár
  • 2 dl víz
  • 1 tk. kókusztejszín
  • 1 ek. kollagén
Ha őszibarackot használok jobb a lekvár, mert a frissből készített puding gyorsan erjed és savas lesz. Készítettem frissből 3 adagot és 1-et sajnos ki kellett dobnom emiatt. Szóval a lekvár jobb, mert már hőkezelt.:)Most szándékosan turmixolás nélkül készítem, hogy darabos maradjon a gyümölcs és zselésebb a puding állaga. Egyszerűen összekeverem a hozzávalókat és pohárba öntöm. Néha rám tör a csoki utáni vágy és olyankor képes vagyok bármire 1 ek. xillites csokipasztillát olvasztani és rácsurgatni. Most is ez látható a képeken.:) Hmmmm!















1 megjegyzés:

  1. A csokis, kókusztejes puding az egyik kedvencem tőled. Minden héten csinálok belőle. Egyszerre 4 adagot szoktam elkészíteni, és ahhoz a mennyiséghez még egy egész, érett avokadot is hozzáturmixolok.
    Isteni nasi, és még egészséges is! Kell ennél több? :)

    VálaszTörlés