2015. november 25., szerda

Kollagén panna cotta totu tejből

Újra kedvem támadt kísérletezni a számomra oly kedves kollagénnel. Legújabb kedvencemet a totu tejet sem hagyhattam ki belőle. Így már igazi fehérje és kollagén dús vacsora desszertet készíthettek ti is otthon. Jó hír, hogy végre valami, aminek nincs kókusz íze, és mégis tejszínes az állaga.



Hozzávalók: 6 kis kupolához (2db= 1napi adag kollagén egy kb. 60 kg-s embernek)
  • 40 g kollagén (ami egyébként jó minőségű, nagy tisztaságú zselatin)
  • 3 dl meleg totu tej
  • vanília ízlés szerint
  • 3 tk. eritrit

Érdemes a kollagént kávé darálón vagy nagy teljesítményű turmixban púder finomságúra őrölni, mert így jobban oldódik. Ha apró szemű a zselatin, akkor nem szükséges darálni de a folyadékot mindenképpen melegítsétek fel.
Jól összeturmixolom a hozzávalókat és 6 db egyforma tálkába öntöm. Hűtőben egy éjszaka alatt eléri a tökéletes állagot. Én most szilikonos formába öntöttem, de ha nincs ilyen kéznél, akkor fóliával kibélelt tálkába vagy csészébe is jó. A fólia azért kell, hogy ilyen szépen ki lehessen borítani.
Tálalás előtt olvasztok eritrites paleo csokit és nyakon öntöm vele. A goji bogyó már csak ráadás.:) Jól szeletelhető, harapható finomság. Aki rezgősebben szereti, csökkentse a kollagént kb.10 grammal.
Jó étvágyat hozzá! :)



3 megjegyzés:

  1. és nem kell hevítteni a kollagént ?

    VálaszTörlés
  2. Igen igen igen.😊 Ezt elfelejtettem odaírni.Elég csak picit melegíteni. Én Frissen keszitettem a totu tejet és az még meleg volt.😊 Köszi hogy szóltál,javítom.😊

    VálaszTörlés
  3. Kedves Timi! A totu tej készítésének titkát megosztanád velem? Totu túrót, krémet már csináltam itthon,a tejre nem láttam még házi receptet. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés