2016. február 6., szombat

Rost pizza ebédre

Szuper ötletet adott a Tasty oldal ezzel a csavart pizza virággal. 
A férjemnek gyakran készítek csökkentet CH lisztből házi pizza tésztát, és gondoltam meglepem most ilyen változattal. Természetesen paleósan is el kellett készítenem. A kelt tésztás nyilván másképpen fest, de én a paleo verziómmal is boldog voltam. :) Kétféle módon szoktam pizza tésztát készíteni ebből a rost mixből. Mindkettőt szeretem, csupán azon múlik, hogy van e maradék fehérjém a hűtőben vagy sem.

Hozzávalók: Tészta I.
  • 1 tojás
  • 50 g rost mix keverék
  • 1 dl víz
  • 10 g olvasztott kókusz olaj vagy olíva olaj
  • 1 tk só
  • 1/2 kk. szárított oregánó
  • csipet fokhagyma
A szeletelés

Tészta II.
  • 50 g rost mix
  • 50 ml víz
  • 3 tojás fehérje
  • 10 g olíva olaj
  • 1 tk só
  • 1/2 kk. szárított oregánó
  • csipet fokhagyma
 Paradicsom szósz:
  • 2 ek. paradicsom pürésítve vagy jó minőségű natúr szósz
  • ízlés szerint s,ó bors, fokhagyma
  • 1 szál aprított újhagyma 
  • csipet eritrit
  • 1 kk.oreganó
Sütés előtt
Sütés után
Tésztát gyúrok a hozzávalókból, majd elfelezem. Kerekre nyújtom a két gombócot, és az egyiket megkenem házi paradicsom szósszal. Sonkát, parmezánt, kolbászt, petrezselymet, friss bazsalikomot teszek rá és befedem a másik tészta koronggal. Közepére egy pici poharat nyomok, körülötte felszeletelem és a szeleteket megcsavarom. Én most elmulasztottam a tojással lekenést, de ezt mindenképpen javaslom a látvány miatt, hogy szép fényes legyen. :)
200 fokon 20 perc alatt megsütöm.
Szeretem, hogy csak csavarok magamnak egy "szeletet". Nyers cukkini szeleteket és loaj bogyót ettem hozzá.
Azért bemutatom a férjemnek készült pizzát is.:)
Nem paleo, de finom :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése