2019. május 11., szombat

Tengergyümölcsei kókusztejszínes spenóttal






Tegnap említettem, hogy a héten kétszer is csináltam tengeri herkentyűket, ezért úgy illik, hogy megosztom veletek a másodikat is. :)

Tulajdonképpen majdnem ugyanaz, csak a brokkolit lecseréltem spenótra, a fűszerezésnél kivettem a szerecsendiót és pótoltam egy gerezd fokhagymával.

A mai egy adagom:

  • 150 g fagyasztott spenót
  • 2 marék fagyasztott tenger gyümölcsei
  • 1 dl kókusztejszín
  • só, fehér bors ízlés szerint
  • 1 gerezd fokhagyma belereszelve



A spenótot és a tenger gyümölcseit egyszerre tettem a serpenyőbe kevés liba zsíron. (Tudjátok, nem támogatom az olajok hőkezelését)
Befűszereztem és fedő alatt a spenótben puhára pároltam a tenger gyümölcseit. Végül hozzá adtam a kókusz tejszínt.
Fedő nélkül addig hagytam rotyogni, amíg sűrű nem lett a szószom. Hát ennyi! :)
Nem szoktam sűrítő anyagokat használni de ha valaki ragasztkodik hozzá, 1 teáskanál nyílgyökér lisztet vagy tápióka lisztet használhat. Nekem ez már túlzottan kompromisszumos, ezért kihagyom.
Lehet kockákra vágott hallal is készíteni, időben kb ugyan annyi lesz.
Próbáljátok ki, igazán gyors és különleges ebéd vagy vacsora.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése