2016. szeptember 12., hétfő

Sós gofri reggelire

Eszembe jutott, hogy milyen régen ettem már gofrit és bevallom ma rám tört a kenyérféleség utáni vágy.
Így alakult, hogy ezt a nagyon egyszerű, sós gofrit készítettem reggelire.
Évente talán kétszer a laktóz mentes ementáli sajtot is megengedem magamnak, és ez bizony most az a pillanat volt. Amikor 2 gofri elkészült, vékony sajt szeletet dugva közéjük, még visszatettem a sütőbe fél percre, amíg megolvadt.
Imádom a bazsalikomot,ezért a sajtra még frissen azt is tettem és csak úgy borítottam rá a másik szelet gofrit.
Fantasztikus volt így kezdeni a napot.:)


Hozzávalók: 1 db-hoz
  • 1 tojás
  • 1 púpos ek. kókusz liszt
  • 1 kk. útifűmaghéj liszt
  • 3 kk. víz (ha nagyon sűrű, lehet picit több)
  • só ízlés szerint (egyéb fűszert is használjatok bátran)

Mindent összekeverek és hagyom picit besűrűsödni. Kizsírozom és előmelegítem a gofri sütőt, majd jól kisütöm. Én általában 3-4 darabot készítek egyszerre, hogy több napra elég legyen, vagy magammal viszem ha rohangálok.

Ahhoz, hogy sajttal tudjuk tölteni, dupla adagot kell bekeverni, és 2 darabot sütni. :)
Ha mégis édes gofrira vágynátok, akkor ITT olvashatjátok azt is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése