2016. július 10., vasárnap

Áfonya jégkrém


A fagyi készítést szerintem nem kell agyon variálni. Én is szoktam tojásból főzött fagylaltot alkotni, de jobban szeretem az ehhez hasonló gyorsabb változatokat. Ráadásul tojás mentes, így tényleg bárki bátran nyammoghatja.
Tulajdonképpen a banán és az avokádó minden fagyi tökéletes alapja.:)

Hozzávalók: 7  db pálcikás jégkrémhez
  • 2 db nagyon érett banán (240 g)
  • 200 g fagyott áfonya

A túl érett banánokat nem mindig van időm feldolgozni, olyankor felkarikázva vagy leturmixolva (szilikon jégkocka tartóban) lefagyasztom. Így bármikor pillanatok alatt fagyit tudok készíteni.
Fagyaszthatunk kedvünk szerint bármilyen idény gyümölcsöt, én most az áfonyát választottam.
Most azonban simán használtam a banánt, hiszen az áfonya fagyott volt és így lett igazán krémes. A leírt mennyiséget egyszerűen nagy fokozaton (Thermomixben 20 mp/10-es fokozat) krémesítem és már tálalhatom is. Vagy jégkrém formába öntöm és beteszem a fagyasztóba. 
Bármikor elővehetek egyet, hogy felfrissítsem magam.:)

1 db= 11,85 g Szénhidrátot tartalmaz, ezért ezt is érdemes figyelembe venni ha valakinek fontos egy határ érték.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése