2016. április 12., kedd

Waffel variációk

Korábban posztoltam egy fantasztikus citromos waffel receptet, amit most kakaóval és mák liszttel is kipróbáltam. Jajj, nagyon jó lett!
Ezeknél a kekszeknél nem dominál a látvány de az állaguk és ízük mindent kárpótol. Nekem ilyen az igazi kekszes élmény. porhanyós és "zsíros". de ez én vagyok. Aki jobban szereti a szárazabb linzeres megoldásokat, választhatja a korábbi linzerek receptjeit. Levendulás-citromos linzer  
Szőlőmagos-linzer virágok, Törökmogyorós linzer cékla lekvárral   



Hozzávalók: 18-20 korong
  • 2 tojás sárgája
  • 50 g kókusz liszt
  • 10 g kakaó vagy mák liszt
  • 30 g eritrit por
  • 90 g puha kókusz zsír
  • csipet só
  • csipet vanília
  • 1/2 kk. szódabikarbóna+ 1 tk.citromlé

A hozzávalókat jól összegyúrom és egy fóliára kanalazom. Szorosan becsomagolom úgy, hogy egy hengert formázok belőle. Kb. 30 percre hűtőbe teszem és hagyom megszilárdulni. 
Amikor már kopogósra szilárdult, kicsomagolom és egy éles késsel felszeletelem.
Sütőpapírra fektetem a karikákat és 180 fokon 10-12 perc alatt megsütöm. Hűlés után éri el a tökéletes állagot. Finom porhanyós kekszek lesznek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése