2015. október 23., péntek

V. Napi menü


 Reggeli: Málnás Chia puding házi kókusz tejből
  •  2 dl házi kókusz tej
  • 1 ek. chia mag
  • csipet vanília
  • 1 ek. cukor mentes, házi lekvár
Minden hozzávalót összekeverek és amíg tart a reggeli készülődés, el is éri a kellemes puding állagot. A chia mag nagyon jól megszívja magát. Ízlés szerint bármilyen lekvárral finom. Most nem kevertem bele a lekvárt, inkább rétegeztem, mert így gusztább:).

Tízórai: 1 körte


Grillezett csirkemell párolt lila káposztával



Szerintem mindenki ismeri az elkészítési módokat, egyetlen dolgot kell csak kihagyni, az pedig a karamellizált cukor a káposztához. Csak ennyi változtatás és máris tökélestesen paleolit az ebéd.
Az aprított vagy reszelt káposztát zsiradékon puhára pároltam, sóval, borssal és őrölt köménnyel. Végül adtam hozzá annyi ecete, amennyit én szeretek. Ettől csodálatosan élénk lesz a színe.
A csirkemelleket egyszerűen csak megsütöttem a grill serpenyőben kevés sóval és némi zöld fűszerrel. Ha káposztával eszem, sosem használok erős fűszereket, mert szeretem ha a káposzta dominál.

Uzsonna: 1 db házi banános müzli szelet (korábbi bejegyzésben megtaláljátok)

Vacsora:Füstölt lazacos szendvics
A kép szerintem önmagáért beszél.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése