2015. szeptember 16., szerda

II.Napi menü


Sütőtök palacsinta


Reggeli: Édeset kívántam a reggeli kávé mellé, így a tegnapi sütőtök palacsintából megmaradt kettőt, megkentem 1 ek. olvasztott xillites csokival.Az egyiket feltekertem, a másikat egy maradék fél banán karikákkal turbóztam fel és hammmmm.:)

Sütőtök palcsinta


Tízórai: 1 alma, 1 barack

Ebéd: Rohangálós napom volt, ezért előre készítettem magamnak egy "antioxidánsokkal zsúfolt" zsömle szendvicset szőlőmag lisztből.



Zsemle tojás nélkül: 2 db
  • 1 dl víz
  • 10 g útifűmaghéj liszt
  • 30 g lenmag pehely
  • 8 g szőlőmag liszt(azért csak ennyi, mert a napi javasolt mennyiség 4-5 g, így egy zsömle elfogyasztásával meg is vagyunk az adagolással)
  • 10 g zöld banán liszt
  • csipet só
  • 1 kk. szódabikarbóna, 1 kk. citrom lé

Egyszerűen összekeverem a hozzávalókat, hagyom pár percet állni, majd 2 zsömlét formázok belőle és 200 fokon 35 perc alatt készre sütöm. Üreges, könnyű bucikat kapok készen.
Karaj sonkát, a kertből szedett paradicsomot, uborkát, kápiát és póré hagymát tettem bele de előtte vékonyan megkentem házi töpörtyű krémmel, mert imádom!

Uzsonna: Amikor csak egy szendvics az ebédem, megengedek magamnak egy házi paleo sütit uzsonnára. Most  2 pici  fügés muffinnal varázsoltam mosolygósra a délutánomat. A tészta ugyanaz, mint a tegnapi szilvás lepény alapja, csak most friss fügével.



Vacsora: Brokkolis omlett
Volt a hűtőben maradék párolt brokkolim kb. 1 maréknyi(bármilyen más zöldséggel is finom), amit 2 tojással elkevertem és friss bazsalikommal megsütöttem. Uborka karikákkal tálaltam a gyors és nagyon finom vacsorát.

Lefekvés előtt ittam egy csésze vaníliás teát, mert ettől mindig olyan érzésem támad, mintha desszertet innék. A vanília diéta alatt is csodaszer, hiszen már az illata endorfint termel az agyban. Próbáljátok ki!:) Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése