2016. május 1., vasárnap

Garnélás krémleves

Kertészkedős hétvégéken nincs sok időm a főzésre, ezért előnyben részesítem a gyorsaságot.
Nem variálom túl, így tényleg bárki elkészítheti villám gyorsan. 
Talán már említettem párszor, hogy húslevest (mindenféle csontokból, inakból, bőrökből, húsokból) szinte minden héten főzök, ezért könnyen felhasználhatom egy kis átalakításra is. :)

Most a maradék párolt brokkolit és a húsleves zöldségeit és levét rottyantottam össze, majd turmixoltam krémesre. Nem szoktam még kókusztejszínt sem használni, mert a csodálatos Thermomixemnek köszönhetően tökéletesen krémesre turmixolhatom.

Az a pár perc, mialatt alakul a levesem, a garnélák is megsülnek. Egy serpenyőben zsírt hevítek és pillanatok alatt megpirítom a rákocskákat.

A levest mindenki kedve szerint ízesítheti, én most szerecsendiót és egy csipet chilit tettem bele. Picit sűrűbbre sikerült, mint egy leves de így volt tökéletes.
Csak egy kis ötlet, próbáljátok ki! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése