2016. február 19., péntek

Újabb zöldellő köret

Ismét egy finom és változatos körettel érkeztem. 
Amikor hamis sajt tortát készítek cukkiniből, a megpucolt, szépséges zöld héját félreteszem. Igaz, hogy mindent komposztálok, de amit megehetek, azt nem adom a kertemnek. :) Arról nem is beszélve, hogy micsoda pazarlás lenne!
Kelkáposztám, újhagymám és a három cukkini héja volt a hűtőmben. Egyszerű steak-et sütöttem ebédre, majd a serpenyőben maradt szafton pillanatok alatt megsütöttem a zöldségeket. Tényleg csak pár perc, amíg enyhén összeesik, de még picit ropogós. Enyhén sóztam és római köménnyel ízesítettem.
Szerintem a kelkáposztához egyébként is nagyon passzol a kömény, de néha érdemes más fűszerekkel is kísérletezni. .)
Ennyi volt az egész. Jó étvágyat hozzá!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése