2016. február 22., hétfő

Gyömbéres-uborka limonádé


Valójában semmi különös, talán csak az ízek párosítása. Sok országban népszerű ez a limonádé, többek között a karcsúsító hatásáról keringő mítosz miatt. Németországban talán Schlank wasser-nek hívják.
Engem a legkevésbé sem érdekel ez a hatás, mert az életmódomnak köszönhetően nincsenek súly problémáim! :)) Ez most egy kis kampány mondat volt a paleolit mellett!:)
Összetevőit tekintve lehet a mítoszban némi igazság, hiszen fantasztikus mindenféle van benne.
  • 2 liter tisztított víz
  • 1 darab gyömbér (minimum 1 gyufás doboz méret) belereszelve
  • 2 citrom leve
  • 1 marék friss menta
  • 1/3 kígyó uborka karikázva vagy hámozás után zöldséghámozóval vékony szeletekre vágva

Egyszerűen összekeverem őket és egy éjszakát hagyom állni a hűtőben. Elképesztő ízek szabadulnak el reggelre. A mentát reggel kiszoktam szedni, hogy ne barnuljon meg, mert úgy elég undi. :)
Én nagyon szeretem a gyömbér erős ízét, így általában túladagolom. Általában 2 nap alatt megiszom, és mellette természetesen még minimum 2 liter tiszta vizet, hogy a 3 meglegyen. Aki hasonlóan sokat sportol, erre mindig nagyon figyeljen!
Elárulok egy titkot. Én a gyömbér ízzel átitatott uborkát is meg szoktam enni, vagy a Thermomixben átturmixolom a limót, és megiszom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése