2015. december 30., szerda

Répa spagettis-rakott savanyú káposzta


Az ünnepek alatt rengeteg húsos káposztát ettem savanyú káposztából készítve. Ennek ellenére nem tudom megunni az ízét. Télen szinte minden nap eszem valamihez.
Maradt néhány répa és 1 üveg káposzta itthon (kb. 350-400 g), így született ez a rakott finomság.


Hozzávalók:

  • 350-400 g savanyú káposzta
  • 2 nagy répa
  • 200 g bacon szelet
  • 1/2 póré hagyma
  • 200 g darált húsos ragu (nekem ez maradék volt), lehet hal, vagy tonhal konzerv is, ízlés kérdése :)
  • lenmag olaj


A répát a képeken látható módon, tetszőlegesen felszeletelem. A hagymát karikákra vágom.
Az üvegtálam alját meglocsolom lenmag olajjal (bármilyen más olaj is jó, én ezt szeretem a káposztához).
A rétegezés a következő: káposzta-répa-hús-póré-répa-káposzta. Én nem szoktam sózni, mert a káposzta és a bacon elég sós. A tetejére terítem a bacont.
220 fokon 30 perc alatt megsütöm. Ha nem pirulna meg a bacon, fél percre még rákapcsolom a grillt.
Két főre kiadós egy tál étel. 
Alacsony szénhidrát tartalma miatt belefér utána egy paleo süti még diéta alatt is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése