2015. augusztus 17., hétfő

Áfonyás-körtés cékla saláta koktél rákkal


Imádom belecsempészni a gyümölcsöket a salátákba, mert diszkrét édességükkel egészen más dimenzióba helyezik a saláta fogalmát. Ki mondja, hogy a saláta evés unalmas?:)
Ismét a maradékok felkutatása után született ez a csodálatos saláta költemény.




Hozzávalók: 1 főre
  • 1 kisebb gumó friss cékla (kb. tenisz labda méret) nagy lyukú reszelőn lereszelve
  • 1/2 kápia paprika csíkokra vágva
  • 1 pici uborka csíkokra vágva
  • fél marék fodros petrezselyem
  • 1 körte csíkokra vágva
  • fél marék friss áfonya
A hozzávalókat egyszerűen csak összekevertem pár csepp friss citrom lével.
8 db koktél rákot  1 ek. felforrósított olíva olajon, serpenyőben hirtelen megsütöttem. Sütés közben picit sóztam és megszórtam őrölt kurkumával, mert imádom az üde ,sárga színét. Amikor már majdnem kész (kb. 5-7 perc) 1 szál friss rozmaringot lecsupaszítok és mellé szórom az olajba. Fél percig hagyom kisülni az ízét és már borítom is az egészet a salátámra. 
Talán hihetetlen de az áfonya és a rozmaring" szerelme", leírhatatlan.Nekem hasonló a bazsalikom és az eper kapcsolatához.
10 perc alatt elkészült és 2 perc alatt megettem! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése