2015. augusztus 13., csütörtök

Sült paradicsomos padlizsán,curry-s csirkével


Amikor csak mindenből kevés és maradék van a hűtőben, akkor születnek a legegyszerűbb, legszebb, legfinomabb ételek. Egyetlen kis méretű serpenyő elkoszolásával járt a finom ebéd gyors elkészítése.

Hozzávalók:
  • 1 szelet csirke mell 
  • fél padlizsán
  • 2 db paradicsom
  • 1 szál újhagyma
  • curry fűszer (én az indiait szeretem)
  • só  ízlés szerint
  • 5-6 ek. olíva olaj a sütéshez (a padlizsán miatt ennyi, mert rengeteget felszív)
A serpenyőt az olíva olajjal felforrósítom,  és a padlizsánt karikákra vágva (nekem 4 karikám lett), picit megsózva mindkét oldalát megsütöm. Amikor kész, kiteszem őket a tányéromra és a félbe vágott paradicsomokat is hirtelen kisütöm minkét oldalán, majd ráültetem a padlizsánokra. Öntök még egy kevés olajat a serpenyőbe és jöhet a husi. Picit sózva  és curryvel megszórva megpirítom. Amikor megfordítom, hogy a másik oldala is megsüljön, mellé szórom a karikákra vágott újhagymát. Pont egyszerre pirulnak meg.
Előbb a húst teszem a tányéromra a zöldségek mellé, majd ráhalmozom a hagymát és a serpenyőben maradt fűszeres olajat félreteszem.

A zöld saláta most 3 saláta levélből, fél marék friss bazsalikomból, fodros petrezselyemből és egy pici uborkából készült. A félretett olajba kevertem 1 tk. balzsam ecetet és meglocsoltam vele a zöldeket.

15 perc alatt mennyei ebédem volt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése