2015. július 2., csütörtök

Meggyes morzsa


Nem tudok betelni a meggyes desszertekkel, és tegnap igazán idő szűkében voltam, így született ez a villám édesség.Uzsonnára nagyon jól esett.:)

Hozzávalók: 2 adaghoz
  • 200 g magozott, friss meggy
  • 10 g kókusz liszt( zsírtalanított gyári)
  • 5g őrölt földi mandula (darált dióval is finom lehet)
  • 5 g eritrit
  • 10 g méz

    Egyszerűen összeforgattam a hozzávalókat, elterítettem egy tepsiben úgy, hogy jól szétterüljön. 180 fokon 10 perc alatt megsütöttem. Félidőben egyszer átforgattam. Ha nincs légkeverős sütő, akkor 200 fokon 12-15 perc. Érdemes figyelni rá, nehogy megégjen. 
    Eritrites kókusz tejszínnel tálaltam, amit enyhén felvertem. Savanykás és édes is egyben, nagyon nagyon nagyon szeretem.:)

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése