2016. december 7., szerda

Csupa Csoki Muffin

Csokis sütiből sosem elég, ezért ismét egy ilyen finomsággal érkeztem. Cuki keresztlányom születés napjára készítettem egy különleges "gumicukor" tortát, aminek az alapja volt ez a csokis, kevert tészta. 
Szerencsére jó alapokat kaptak a gyerekek, és megesznek mindent, ami a szokásostól eltérő, hála az édesanyjuknak.:)
Megmutatom nektek milyen volt a torta, aztán megosztom veletek a receptet is. Akkora sikere volt, hogy másnap el is készítettem a muffin verziókat.
Hozzávalók: 8 db muffinhoz
  • 3 tojás
  • 10 g kakaó
  • 30 g eritrit
  • 1/2 tk konjak liszt
  • 10 g nyílgyökér liszt
  • 15 g bambuszrost liszt 
  • 105 g zsírjára darált kókusz reszelék
  • 50 g olvasztott kókusz zsír


Nemes egyszerűséggel egy turmixban (én a Thermomixemben) összekeverem a hozzávalókat és már adagolom is a muffin formákba. 200 fokon 20-25 percig sütöm, de mindenképpen végzek tűpróbát.
A tetejére kókusztejszínből habot verek és olvasztott paleo csokit keverek hozzá ízlés szerint. Most liofílizált (szárítva fagyasztott) eperrel díszítettem. Ugye milyen egyszerű és szépséges?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése