2016. október 5., szerda

Makadámia diós mini isler

Újabb keksz recepttel készültem nektek. Elárulom, hogy nem magamnak készítettem, ezért lehet benne ennyi dió. Azért egy picike darabot megkóstoltam, hogy tudjam mit adok ki a kezemből. A kerti parti vendégei úgy tudom kedvelték , és mind felfalták.

Hozzávalók: 40 db
  • 1 tojás
  • 40 g kókusz zsír
  • 70 g kókusz liszt
  • 30 g makadámia dió liszt
  • 10 g eritrit
  • a töltéshez házi,cukormentes áfonya lekvár
  • paleo csoki a tetejére
  • goji bogyó és natúr pisztácia a díszítés

A kókuszzsírt megolvasztom, majd hozzágyúrom a többi hozzávalót. Két folpack között kinyújtom és apró pogácsa szaggatóval kiszaggatom. Sütőpapíros tepsiben, előmelegített, 180 fokos sütőben 10-12 perc alatt elkészülnek. Nekem 80 db korongom lett, így a kész termék 40db töltött isler.
Amikor már kihűltem, lekvárral megtöltöm és olvasztott csokiba mártom. Díszítésnek mást is lehet használni, itt most kifejezetten a gojit és a pisztáciát kérték.
Érdemes 2 nappal korábban elkészíteni, mert ez a fajta linzer keményebb, mint a szokásos, és időre van szüksége, hogy megpuhuljon a lekvártól.
Tea vagy kávé mellé jól esik 1-2darabot elmajszolni. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése