2016. május 22., vasárnap

Elvitelre :)

Nem is értem, miért uzsonnát írtam a képre, amikor vacsorára szoktam magammal vinni, amikor nem otthon eszem. Végül is mindegy, hiszen ha nálunk van, bármikor megehetjük.
Szokták kérdezni, hogy az én életvitelemmel, hogyan oldom meg ha magammal kell vinnem ételt és csak pár percem van megenni.
Tudom ilyenkor sokan paleo péksütikkel nyugtatják meg magukat, hogy az mégsem fehér liszt. 
Nekem ők vacsorára semmiképpen sem férnek bele, ezért készítek a képen látható finomságokat. 
Kinézetre olyan, mint egy sushi tekercs, de nem az! :)
Hozzávalók:
  • cukkini
  • cékla
  • répa
  • sült bacon
  • paleo sonka szeletek
  • újhagyma
  • dijoni mustár

A cukkinit, céklát és répát egy egyszerű zöldség hámozóval csíkokra vágom. A bacont kisütöm, és a sonkát a cukkini szélességére méretezem.
A képen látható módon rétegezem a hozzávalókat, és simán feltekerem. A dijoni mustár elhagyható, de ha mégsem, akkor csak nagyon vékonyan kenjük meg a cukkinit.
Egy fogvájóval átszúrom, így könnyű lesz megfogni és gyorsan felfalni. Bedobozolom és kész.
Imádom, ahogy roppan minden falat. :)
Egyéb zöldségekkel is variálható, kedvünk szerint. Vacsira 6 db nekem pont elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése