2016. május 25., szerda

Ebéd a kertemből

Imádom, hogy napról napra nagyobb és érettebb mindenfélét tudok szedni a kertből. A spenót most sláger nálam és szerencsére jó sok van belőle, így egyértelmű volt, hogy ma ő lesz a salátám alapja.

A lazacot egyszerűen megsütöttem egy serpenyőben. Kacsa zsírt tettem alá,sóztam, borsoztam, nyakon öntöttem citromlével és kurkumás curryt szórtam rá. Kb. 4-6 perc. Amikor kész, kiteszem egy tányérra és 2 szál, karikákra vágott új hagymát (zölddel együtt) dobok a hal zsírjára és 2 perc alatt megfonnyasztom.


Közben összevagdosom a saláta hozzávalóit, ami most a következőkből készült, 2 adaghoz:
  • 1 nagy marék spenót csíkokra vágva
  • 1/2 alma kockákra vágva
  • 1 közepes cékla reszelve
  • 4 piros retek reszelve
  • citromlé
  • 1/2 avokádó kockákra vágva
Tálalásnál a salátára öntöm a fonnyasztott zöldhagymát, és ráültetem a halacskát.
Nagyon gyors, laktató és fincsi. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése