2016. április 19., kedd

Hal-Püré-Zöld

Megint csak egy gyors ebéd vagy vacsora ötlet, azoknak, akik szeretik a halat és az egyszerű de finom ételeket.. Halam mindig van a fagyasztóban, húslevest pedig szinte minden héten főzők, mert nagyon szeretjük az ízét és a hatását is. Nem utolsó sorban pedig imádom a húsleves levét további főzésekhez használni.
Előfordul, hogy több zöldséget rakok bele, mert tervezek vele valami mást is. Például egy finom zöldség pürét egy husi vagy hal mellé.
Serpenyőben percek alatt megsütöm (ízlés szerint fűszerezve) a halat és már teszem is a tányérokra. Én most kacsa zsírt használtam és egyszerűen csak sót, citromfüvet és picike fehér borsot.
Amíg a hal süldögél, a vegyes, főtt zöldségeket (karalábé, répa, fehér répa, zeller) egy csipet kurkumával krémesre turmixolom. Ha nagyon darabos, adok hozzá a húsleves levéből. Ha hidegen turmixolom a pürémet, mert már tegnap készült és a hűtőből kaptam elő, akkor a halas forró serpenyőben átmelegítem. Szeretem ha a hal zsírja és fűszerei átjárják a köretet is.
Tulajdonképpen 10 perc az egész, és már ehetek is.
Friss fejes salátát, rukkolát és friss bazsalikomot tálaltam mellé. Friss citromlével meglocsoltam és hammmmm.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése