2016. március 20., vasárnap

Csak Csoki!!!

Jajjjjjj de nagyon nagyon csokis ez a süti!
Csoki imádóknak ezt mindenképpen ki kell próbálniuk. Az ötletet ismét egy amerikai oldalon láttam, és örök hála érte. Képzeljétek, a nem paleós férjemnek készítettem és ő is imádta! :)

Hozzávalók: 1 picike szív tortához
  • 1 puha, nagy banán
  • 1 tojás
  • 1/2 kk. vanília
  • 16 g kókusz tej vagy víz 
  • 40 g kakaó
  • 16 g méz
  • 20 g paleo csoki pasztilla

A grammok azért ilyen furcsák mert a cup mércét írtam át. Az eredeti receptnek csak a felét készítettem elsőre.Az adagot kedvetek szerint duplázzátok vagy triplázzátok.
Egyszerűen egy turmixot használtam a készítéshez. Mindent beledobálok és krémesre turmixolok.
Formába öntöm és 200 fokon 40 percig sütöm. 
Ennél nem is lehetne egyszerű! :) Próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése