2016. február 13., szombat

Ez bizony nem süti! :)

Meglepetés! :)
Egyszer láttam egy fotót egy húspogácsáról, amin hercegnő burgonya csücsült és annyira beleszerettem, hogy valami hasonlót nekem is készítenem kellett paleolit verzióban. Karfiolból terveztem de párolt brokkolim éppen volt készen, ezért lett szép zöld a sapkája.:)
Megmutatom az eredeti vagdalt húst, amiből néhány kanállal húspogit is készítettem muffin formában. 
Könnyű salátát javaslok mellé mert tömény. Húsimádóknak ajánlom.:)



Hozzávalók a vagdalt húshoz:
  • 500 g darált pulyka comb
  • 500 g darált csirke máj
  • 1 ek. dijoni mustár
  • késhegynyi szerecsen dió
  • csipet fokhagyma por
  • 1 fej aprított vörös hagyma
  • 3 db picike cukor mentes csemege uborka
  • 2 tojás
  • szárított bazsalikom, rozmaring ízlés szerint de aki natúron szeretné, el is hagyhatja.

 Hozzávalók a brokkoli püréhez: Összeturmixolva és habzsákba töltve
  • 250 g párolt brokkoli
  • 50 g sűrű kókusz tejszín
  • só, bors, szerecsendió
  • 1 púpos tk. konjak liszt
Egyszerűen kézzel összegyúrom a vagdalt hús hozzávalóit és egy bacon szeletekkel bélelt hő álló tálba  kanalazom. 6 nagy kanállal én most kivettem a masszából és egyszemélyes szilikon muffin formákba tettem.
A tálba pakolt masszára ráhajtom a bacon szeleteket és alufólia alatt 240 fokon 45 perc alatt megsütöm. 
A muffinokat is be tudom tenni mellé a sütőbe. Őket 25 perc után kiveszem, habzsákból rányomom a brokkoli pürét, úgy mint ahogy a habokat szoktuk és visszadugom a sütőbe. Az utolsó 5 percben rákapcsolom a grillt, hogy picit megpiruljon a brokkoli sapka teteje.
Ha a nagy tálban a bacon nem pirult meg, akkor neki is jót tesz a grill. :)
A folyamat képekben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése