2015. december 26., szombat

Karácsony

Régóta nem írtam már bejegyzést, mert engem is elkapott a Karácsony Szelleme. :)
Számomra is nagy meglepetés és óriási boldogság volt, hogy a vártnál is több sütemény megrendelésem volt az ünnepekre. Így nem volt időm írni és sajnos fotózni sem, pedig igazán hihetetlen mennyiségeket készítettem. Azt a néhány fotót megosztom veletek, amiket nem felejtettem el.Volt sok beigli, linzer, isler, mézes, zserbó, torták, hólabda...
 A tortákat sajnálom, hogy nem örökítettem meg, de sebaj, remélem örömöt szereztem vele azoknak, akik kérték.:)

Köszönöm nektek kedves barátok, ismerősök, ismeretlenek (most már ismerősök), hogy bizalmat adtatok.
Remélem hasonlóan nagy örömmel és mosollyal fogyasztottátok a süteményeimet, mint amekkora szeretettel készítettem nektek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése