2015. szeptember 27., vasárnap

III. Napi menü




Reggeli: Nyers zöldség pástétom magvas bagett karikákkal, körte paradicsommal

Bármilyen zöldség megfelelő hozzá. Most fehér káposztám, hagymám, karalábém, friss bazsalikomom, petrezselymem volt itthon. Aprítóban felaprítottam és adtam hozzá néhány csepp vizet, sót, borsot, őrölt fűszerköményt. Még egy picit turmixoltam rajta de csak annyira, hogy félig krémes, mégis darabos legyen. Ha túl sok lett a víz, teszek hozzá 1 kk. kollagént vagy 1/2 kk konjac lisztet, ami gyorsan "összekapja".



Tízórai: 1 karalábé, 1 répa. Én előre megpucolom, zacskóba teszem és a táskámban várakozik, hogy elropogtassam.:)
Ebéd: Cukkini krémleves hagyományosan vagy Thermomix-ben készítve.
Hozzávalók:
  • 200 g cukkini
  • 1 fej hagyma
  • zsiradék
  • só,bors, szerecsen dió ízlés szerint
  • 500 g víz/fél liter
  • növényi tejszín (elhagyható)

A hagymát felaprítom és 2 ek. zsiradékon megdinsztelem. Rádobálom az aprított cukkinit, fűszerezem és fél liter vízzel puhára párolom. Végül krémesre turmixolom.
Mákos tészta szezám lisztből készült száraz tésztából, cukormentes házi meggy lekvárral (Bioboltokban kapható paleolit tészták) Leves után pont elég egy picike müzlis tálkával, így a desszert érzése is meg lesz.

Uzsonna:  1 nagy grapefruit
Vacsora: Párolt csirkemell körtés céklasalátával.


Egyszerűen megpároltam a Thermomix-en (mert ilyet is tud) az előre bepácolt (fokhagyma, só, oliva) csirke melleket, amíg alatta készült a délutáni leves. Hagyományosan egy serpenyőben, pici zsiradékon , fedő alatt párolom vagy hirtelen kisütöm mindkét oldalát. Sokszor elkészítem előre a vacsora husit, mert este már nagyon éhes vagyok mire haza érek, és egy saláta elkészítése erejéig van türelmem várni.:)
A salátához a céklát lereszelem, a körtét héjával együtt felkockázom, a jégsalátát összetépkedem, az uborkát felcsíkozom. Citromlével meglocsolom+ lenmag olajjal és magvakat szórok a tetejére. 

Desszert: fél óra elteltével-meleg tea
 Úgy jó lefeküdni aludni, ha nem érzem, hogy üres de azt sem ,hogy teli a pocakom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése