2015. augusztus 26., szerda

Vicces szendvics


Étkezésnél számomra a vizualitás mellett nagyon fontos a tapintás és a harapás is. Sokkal jobban élvezem azokat az ételeket, amiket kézbe foghatok és jól beleharaphatok. Talán a gyerekkorunkból velünk maradt szendvicsező szokások miatt.:)
A mai vacsorám így lett vicces szendvics.

A férjemnek sütöttem bacont és rántottát, de nekem most nem volt kedvem salátát darabolni hozzá. Ezért inkább  felkutattam a hűtőből még 4 fodros saláta levelet. Kettőt összeraktam, megkentem házi, paleo majonézzel és rátettem 2 evőkanál tojást, 1 szelet bacont, majd feltekertem. Két szendvicsem lett, amiket hívhatnék burritonak is. Mellé 2 db nyers ubit és egy újhagymát ropogtattam.


Sajnos a képeken nem látszik, de tényleg sikerült feltekernem.:))
A lényeg, hogy finom volt és utána megjutalmaztam magam egy kocka 99%-os étcsokival:.:)
Tökéletes vacsora!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése