2015. július 30., csütörtök

Áfonyás alma korongok


Emlékeztek a mini pizzákra? Tudom vicces de ők ihlettek meg. Ha karfiolból és cukkiniből ilyen finomságot lehet készíteni sósan, akkor almával ugyanezt miért is ne lehetne édesen. A végeredmény igazán szaftos és gyorsan sokat felfalható lett.:)

Hozzávalók: 10 db
  • 1 tojás
  • 200 g reszelt alma
  • 40 g zsírtalanított kókusz liszt
  • 1 ek.nyílgyökér liszt
  • 20 g földi mandula őrlemény vagy darált dió
  • 1 tk. fahéj
  • csipet vanília
  • 1-2 ek eritrit ha valaki édesebben szereti. Én most kihagytam, mert a földi mandula nekem elég édes.

Minden hozzávalót kézzel összekeverek és 10 részre osztva szilikonos muffin formába nyomkodom. 200 fokon 15 perc alatt megsütöm. Aki szárazabban szereti, sütheti 20 percig is. Én kifejezetten szeretem ,hogy szaftos. Frissen, melegen hideg sárgabarack lekvárral megkenve nagyon finom.
Most jó hideg kókusz tejszínből készítettem tejszínhabot. Lehet habverővel de habszifonban is tökéletes. Természetesen lehet édesíteni eritrittel, xillittel vagy steviával. 
A kihűlt korongokra áfonyát teszek és tejszínhabot kanalazok vagy fújok rá. 
Könnyed nyári desszert limonádéval.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése