2015. június 11., csütörtök

Rebarbarás-banános pite


Még rebarbara lázban égek és olyan szépek voltak együtt a konyhapulton, hogy kénytelen voltam áldásomat adni a frigyre.:)
Hozzávalók:
  • 200 g rebarbara
  • 200 g banán (2 kisebb)
  • 2 tojás
  • 1.5 dl víz
  • 150 g eritrit
  • csipet vanília
  • 1 kk. szódabikarbóna
  • 1 tk. citromlé
  • csipet só
  • 20 g puha kókusz zsír
  • 130g zöldbanán liszt
  • 20 g kókusz liszt (én házit használtam)
  • 1 ek.fahéj + 1 ek. eritrit, hogy jól beleforgassam a darabolt rebarbarát és a felkarikázott banánt.
A banán és a rebarbara kivételével mindent jól összekevertem elektromos habverővel, majd kb.20x25 centis tepsibe öntöttem a kész masszát. Én mindig használok sütőpapírt, hogy ne kelljen annyit mosogatni.:)
A fahéjas-eritrites-banános-rebarbarás keveréket rászórtam, villával egyenletesen elosztottam rajta és 30 perc alatt készre sütöttem. Érdemes tűpróbát csinálni, mert sok múlik a süti vastagságán. Volt 1 kósza tojásfehérjém a hűtőben így 1 kk.eritrittel kemény habot vertem belőle és picike sapkákat tettem a sütire, amit 5 perc alatt rápirítottam. Így viccesebb!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése