2015. június 7., vasárnap

Csokis-banános muffin


Egyik hétvégén baba nézőben voltunk két tündéri iker fiúcskánál és oda készítettem a "babás" muffinokat. 
Ők még nem ehetnek ilyesmit de hamarosan nekik is készíthetek finomakat.:)


Hozzávalók 12 db-hoz:
  • 150 g őrölt mandula vagy kesu dió (nekem nem volt egyik sem így 50g mandula liszt és 50 g török mogyoró liszt ment bele és ennyi pont elég is volt, hiszen a kakaó is "liszt" értékű)
  • 2 érett banán
  • 40g puha kókusz zsír
  • 2 tojás
  • 2 ek. eritrit
  • 3 ek kakaó
  • 1 kk. szódabikarbóna
  • 1 tk. citromlé
  • 1 van rúd kikapart magja

Mindent beledobáltam a turmix gépembe és 2 perc alatt kész is lett a massza. 12 darabos szilikon muffin sütőbe adagoltam papír nélkül és 180 fokon 25 perc alatt megsütöttem.  Ha fém a forma, zsírozzátok ki előtte. Én csak utólag ültettem bele őket papír kosárkákba.
A tetejére 1 kk. cukormentes, házi málna lekvárt tettem és xillites csokipasztillákat olvasztottam. A cukor díszek nem paleók de levehetők.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése