2015. május 28., csütörtök

3 perces csoki bomba


Sok hasonló mikrós receptet olvastam már és éppen itt volt az ideje paleósítani. A látvány önmagáért beszél. Pont olyan krémes, szaftos mint amilyennek gondoljátok. :) Csokolisták álma!


Hozzávalók 1személyre:
  • 1 tojás
  • 2 ek. darált mandula/ kesudió
  • 1 ek.eritrit
  • 1 ek.kakaó
  • 20 g 70-80%-os étcsoki apróra darabolva vagy xillites csokipasztilla
  • 3 ek. kókusztejszín, cocomas (én házi készítésűt használtam)  
  • késhegynyi szódabikarbóna+kk.citromlé                                                                                         A tojást, szódabikarbónát és citromlevet villával felvertem, mintha rántottát készítenék. A darabolt csoki kivételével mindent belekevertem a tojásba és kókuszolajjal kikent bögrébe öntöttem. Végül beledobáltam a csokoládé darabokat , amik azonnal lesüllyedtek a bögre aljára. Mikróba tettem és 750 W-on 3 perc alatt "megsütöttem". Könnyen kiborítható, de vigyázzatok mert forró a bögre! Alapvetően nem vagyok mikró párti de néha felülírja elveimet a csokis süti utáni vágyam. :)                                                                                                  Tipp: 
  • A kakaót én mindig szitálom, így biztosan nem lesz csomós az édességem.   
  • A bögre inkább laposabb cappuccinos  méret legyen vagy kisebb desszertes tálka, mert a klasszikus bögrékben nem lesz szép formája.:)  
  • Aki fogyaszt tejterméket, az nyugodtan kipróbálhatja hagyományos tejszínnel.                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése