2015. május 25., hétfő

Epres-rebarbarás pite





Úgy gondoltam stílusosan egy szezonális finomsággal kezdem blogger tevékenységem. Aki szereti a rebarbara savanykás ízét, szerintem imádni fogja.Végtelenül egyszerű, remélem sokan kipróbáljátok.:)    
 Hozzávalók:

  • 2 tojás
  • 60 g eritrit
  • 150 g kókusztejszín (én házi készítésűt használtam)
  • csipet vanília
  • 1 k.k szódabikarbóna+ 1 tk. citromlé
  • 20 g kókusz liszt (nem házi)
  • 20 g nyílgyökér liszt
  • 20 g zsírtalanított mandula liszt
  • 1 tk. konjac liszt

Minden hozzávalót összeturmixoltam, kókuszzsírral kikent pite tálba öntöttem és 180 fokon 5 percig elősütöttem.
150-150 g darabolt rebarbarát és epret összeforgattam 2 ek. eritrittel és 1tk. őrölt fahéjjal. 5 perc után kivettem a tésztát, rászórtam a gyümölcsöt és 180 fokon 30 perc alatt készre sütöttem. A végeredmény egy lágy, krémes és savanykásan édes finomság lett.
Diétázók is bátran ehetik,akár még uzsonnára is.
Kellemes hümmögést minden falathoz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése