2017. augusztus 31., csütörtök

Bundás halacska


Ismét egy gyors és nagyon ízletes paleo ebédet készítettem. Imádok mindent, ami úszik vagy lebeg :) a vízben. Nem titok, hogy hetente több alkalommal is vízi élőlényeket eszem.:)
A mai nem más, mint egy bundás tilápia, köményes kínai kellel.
Ritkán érzem a vágyat, hogy rántott dolgokat egyek de ma elkapott és hát z lett az eredménye.
A legegyszerűbb paleo panírozást választottam. 
A hal szeletet felvert tojásba mártottam, majd szezám pehelybe forgattam és már dobtam is a forró kacsazsírba. Pillanatok alatt elkészült.

Aki nem szereti a szezám mag jellegzetes , kesernyés ízét, annak javaslom az őrölt földi mandulát. Picit édeskés, de nagyon különleges lesz tőle egy szelet hús vagy hal.
A köret pedig nem más, mint csíkokra vágott kínai kel egy kis kacsa zsíros éppen csak picit megsütve, hogy még ropogós maradjon. Én sóval és őrölt fűszerköménnyel ízesítettem. 
Talán 20 percet vett el a napomból de egész napos elégedettséget adott.:)
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése