2016. szeptember 5., hétfő

Brassói, de mivel?:)

Említettem már, hogy anyukám szakács és hogy nagyon-nagyon jól főz?:)
Együtt töltöttük a hétvégét és ő készített igazi, finom brassóit. Szerencsére ez olyan étel, amibe még egy paleós sem köthet bele. A köret az én feladatom volt, ezért a tonnányi tökből (ami még mindig a mamáék kertjéből utazott ide) készítettem .
Sok helyen hagyomány, hogy a brassóit kockákra vágott sült krumplival tálalják, ezért most valami hasonlót szerettem volna produkálni.
Sikerült, és anyukám megdicsért. :) 

Nagyon egyszerű az egész. A megtisztított és felkockázott tököt, vagy cukkinit sertés vagy más állati zsiradékon (lehet kókusz is) megpirítom és hagyom picit megpirulni. Bőségesen teszek alá zsírt, mert úgyis felszívja. Amikor már majdnem olyan puha, ahogy én szeretem (ez mindenkinél más állag), megszórom földi mandula őrleménnyel és együtt is pirítom picit. Én kedvelem ha picit pirultabb. 
Még az őrlemény is szív a zsiradékon és a végeredmény egy pergős, ropogós incsifincsi köret lesz.
Próbáljátok ki, nem bánjátok meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése