2016. június 11., szombat

Fehér, szalonnás rántotta



Szinte mindenhol azt olvasni, hogy a tojást fehérjét sütve/főzve, a sárgáját pedig nyersen érdemes fogyasztani. Erre legjobb megoldás a lágy tojás vagy buggyantott tojás. Továbbá a tükör verzió, ha tényleg lágyan hagyjuk a sárgát.
Én most egy vicces kombinációt alkottam.
A mangalica szalonnát kockákra vágtam és serpenyőben megpirítottam, majd négy újhagyma zöld szárát is rádobtam. 
A tojásokat egyszerűen csak ráütöttem a szalonnás-hagymás-zsíros keverékre és úgy kevertem össze a fehérjével, hogy kikerülgettem a sárgáját. 
Pillanatok alatt megsült a fehérje és érintetlen maradt a két "Nap korong". 
Nagyon mutatós és nem különben finom is.
Szedtem a kertünkből friss mángoldot, fejes salátát és madár salátát. Aki aggódna amiatt, hogy a sárgáját nem tudja mivel feltunkolni, annak üzenem, hogy a nagy , zöld levelek erre tökéletesek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése