2015. november 4., szerda

Bundás aszalványok és friss gyümölcsök





Sokféle bundázott gyümölcsről olvastam különböző blogokon, de aszalványokat még nem láttam sehol. Nem állítom, hogy biztosan én találtam fel de szerencsére eddig még nem találkoztam vele. Hálás köszönet annak, aki felfedezte, hogy banánból csoda finom köntöst lehet sütni gyümölcsökre. Mindenki másképp csinálja, így az enyém is Timis, ha mástól nem, a szeretetemtől.:)

Hozzávalók: 
  • 1-1 nagyobb alma/körte és 8 db aszalt gyümölcs (én szilvát és sárga barackot használtam.)
  • 1 érett banán
  • csipet só, csipet fahéj, 2 csepp citrom olaj
  • 3 ek. kókusz liszt
  • 2 tojás

Az almát és a körtét NEM hámozom meg! Kivágom a közepüket  (létezik erre célszerszám, amit alma csumázónak hívnak)  és vékony karikákra vágom. A banánt a többi hozzávalóval összeturmixolom, vagy villával összetöröm és jól kikeverem. A sűrű masszába mártom a gyümölcs szeleteket és sütőpapíros tepsibe fektetem. Az aszalványokkal is hasonlóan járok el. Előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütöm, amíg szép pirosas nem lesz. Melegen, hideg (minden mentes) fagyival igazán különleges desszert. 
Én hidegen is szeretem délelőtti nasinak. Jó étvágyat hozzá!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése