2015. október 8., csütörtök

"Tükör" avokádó tonhalas gombával


Nem bírom magamban tartani ezt a szenzációs ötletet. Tegnap találtam egy gyönyörű fotót egy félbevágott avokádóról tojással a közepén.Nem volt hozzá recept, de nem is kellett, annyira beszédes volt a kép.Ma ki kellett próbálnom.Nem tudom ki volt a megálmodója, de hálás köszönet érte.:)

A köret pedig szeletelt gomba, újhagyma szárával összepirítva, majd jó minőségű tonhal konzervvel összekeverve. Ezt a kombinációt nagyon-nagyon szeretem, akár magában is. Tulajdonképpen ez volt a tervem ebédre, de az avokádós újdonsággal párosítva még különlegesebb lett.:)


Az avokádót ketté vágtam, ami most nem sikerült valami szépen. Kivettem a magját és a szép zöld gyümölcs húst megszórtam szárított-őrölt fokhagymával. Szerencsére volt néhány nagyon apró tojásom, így egyet-egyet beleütöttem a két "csónakba". 
Orsi barátnőm szerint fürj tojással lenne az igazi, mert az biztosan nem folyik ki belőle. Megfogadom a tanácsát és legközelebb kipróbálom úgy is.
A tojást picikét megsóztam és már dugtam is a sütőbe. 200 fokon kb. 20-25 perc alatt lett kész. 
A végeredmény olyan mintha lágy tojás lenne az avokádóban. 
A sárgája kívül kérges, de belül folyós. A fehérje pedig lágy és rezgős. Az avokádó hihetetlenül krémes. Ilyen ízkavalkádot elképzelni is nehéz.
Próbáljátok ki, nem fogtok csalódni! Igazi super food!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése