2015. szeptember 6., vasárnap

Töltött patiszon


Drága nagyszüleim bio kertjéből rengeteg csodálatosan érett patiszont kaptunk, így természetes, hogy mindenféle finomságot készítek belőle. 

Hozzávalók: 4 személyre
  • 1  nagy patiszon
  • 2 szelet hal (én most pangasiust használtam)
  • 3 szál újhagyma
  • 2 tk. capri bogyó
  • 2 tojás
  • rozmaring, bazsalikom, kakukkfű ízlés szerint
  • só ízlés szerint
  • 1 ek. reszelt parmezán


A tököt félbe vágom, kikaparom a magját és még a húsából is kivágok annyit, hogy elférjen benne a töltelék. A tök nyesedéket és a többi hozzávalók apró kockákra vágom, fűszerezem és hozzákeverem a felvert tojásokat. Beletöltöm a két félbe és sütőpapíros tepsibe ültetem. 220 fokon 40 perc alatt elkészül. Én szeretem a végén 5 percig grillezni, hogy picit megpiruljon. Mindkét felet félbe vágom és 4 felé tálalom ízlés szerinti friss salátával. :) Amilyen egyszerű, olyan finom és szénhidrát szegény mégis laktató! Jó étvágyat hozzá.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése