2015. június 5., péntek

Epres-hamis máglya rakás




Őszintén, ki tud ellenállni egy nagy tál finom epernek?!
Tomboló eper szezon közepén mi mást készíthetnék, mint finomabbnál finomabb epres mindenfélét.:)
Ismét a férjem adta az ötletet, mert máglyarakást kért tegnap előtt így én is csináltam valami hasonlót eperből.
Hozzávalók 2 személyre.
  •  250 g eper
  • 20 g eritrit
  • 1/2 kk.őrölt vanília
  • 2 tojás sárgája
  • 150 g kókusz tejszín Cocomas (én házit használtam)
  • 20 g bambusz rost
Az üveg tálat kikentem kókusz zsírral és beleszórtam az epret. A hozzávalókat villával felvertem, mint a rántottát és ráöntöttem az eperre. Közepesen híg masszát kaptam a bambusz rostnak köszönhetően. 200 fokon 30 percig sütöttem. 
A tojások fehérjéből egy csipet sóval és 1 ek.eritrittel kemény habot vertem és ráterítettem a rakásra. Visszadugtam a sütőbe még 10 percre. Ennyi pont elég a habnak, hogy belül puha, szivacsos, a teteje pedig szép arany sárga legyen.
Nehéz volt kivárni, hogy kihűljön. Vigyázat a gyümölcs nagyon forró benne.
A felét langyosan a másik felét másnap hidegen ettem. Nem tudom hogyan finomabb.:))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése