2017. június 25., vasárnap

Sült répa és tonhal fasírt

Amikor semmi kedvem agyalni valami finom ebéden, általában a hűtő és a kamra szekrény tartalma adja a legjobb ötletet. Így történt ez ma is. Répa és tonhal szinte mindig rejtőzik nálam.
Ebből született egy nagyon finom tanhal fasírt és hozzá egyszerűen répa hasábokat sütöttem.

1 konzerv, jó minőségű, nagy darabos tonhalat használtam, ami szigorúan natúr lében úszott. 
Szűrön lecsepegtettem majd egy tálba tettem és hozzákevertem 1 db tojást. 
"Kötő" anyagnak útifűmaghéjat, szezámpelyhet és nyílgyökér lisztet használtam. 
Minden halnak más a nedvesség tartalma és minden konzerv más gramm tartalmú, ezért azt javaslom apránként keverjünk hozzá mindent és akkor formázzuk, süssük, amikor eléri a kellő állagot.
Kezdő mennyiség:
  • 4 ek. szezám pehely
  • 1 ek. útifűmaghéj
  • 1 ek. nyílgyökér liszt
  • Picit hagyjuk állni és ha nem elég szilárd adjunk még hozzá nyílgyökeret vagy útifüvet. 
Nem kell, hogy beton legyen, de jó ha vizes kézzel gombócozható.:)
Én kacsa, liba, vagy sertés zsírban szoktam kisütni, ugyanígy a répát is.
Elárulom, hogy savanyú káposztával Isteni finom.:)
Remélem egy ötletnek jó lesz.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése