2016. április 4., hétfő

Rebarbara pite

Többnyire a szezonalitást pártolom de a régi beidegződés miatt nyáron nagyon sok rebarbarát fagyasztottam. Ezért most készítek néhány süti, szószt, ételt belőlük és meg is osztom veletek.
A korábbi rebarbarás-epres pitém receptjét újra gondoltam és magliszt mentesen elkészítettem. Kipróbáltam, hogy milyen lesz édes gyümölcs kísérete nélkül.
Jelentem, mennyei, natúr, letisztult, krémes pitét alkottam.

Hozzávalók:
  • 2 tojás
  • 30 g por eritrit
  • 30 g bambusz rost liszt
  • 20 g kókusz liszt
  • 70 g kókusz tejszín
  • 10 g konjac liszt
  • csipet só és vanília
Tésztává gyúrom a hozzávalókat és egy pite tálba nyomkodom úgy, hogy legyen egy kis pereme. 180 fokon 5 percet elősütöm.
Ez idő alatt összekeverem a következőket:
  • 250 g feldarabolt rebarbarát
  • 120 g kókusz tejszínt
  • 50 g mézet (2 ek.)
  • 4 g konjac lisztet ( 2 kk.)
Ráöntöm az elősütött tésztára és 180 fokon 30 perc alatt készre sütöm. Hagyom kihűlni, csak utána vágom fel. Egy kanál kókusz joghurttal tálalva Isteni! :)




1 megjegyzés:

  1. Szia Timi!

    A konjak liszt és a bambusz rost liszt helyett ha másokat használok is jó lesz a pite?
    Köszönöm szépen válaszod!
    Anita (vadnaianita@gmail.com)

    VálaszTörlés