2016. január 4., hétfő

Paleoburger


Talán már említettem, hogy a férjem hagyományosan étkező ember, és kétfélét főzök nap mint nap. Sokan ezen megbotránkoznak, de az élet filozófiám része az is, hogy nem attól szeretek másokat, mert azt teszik, amit én jónak gondolok. Sőt, mivel szeretem, természetes, hogy boldogan főzöm neki azt, amit szeret. Tiszta szívből és szeretettel üzenem ezt a lelkesen diétázó, reformáló, forradalmasító hölgyeknek is.:)
Picit elkanyarodtam, de amit ebből ki akartam bogozni, hogy ha valaki hasonlóan él, akkor is lehet közös pontokat találni, és a hamburger például pont ilyen.
Mi nagyon szeretjük mert a bucin és a sajton kívül minden azonos.
Paleósan a buci lehet bármelyik kedvenc zsemle (én most a legutóbb posztolt low carb-ot használtam). BUCI recept ITT!

A mi kedvenc hozzávalóink:

  • buci
  • sült bacon szeletek
  • házi marha hús pogácsa
  • paradicsom, uborka, hagyma karikák
  • saláta apróra vágva
  • csemege uborka(cukor mentes)
  • házi ketchup és majonéz
  • dijoni mustár
  • laktóz mentes ementáli sajt (akinek szabad)
  • lágy sárgás tükör tojás


A férjemnek bizony házilag sütöttünk mellé sült krumplit :), nekem pedig rukkola-retek-újhagyma salátát vágtunk össze.
A hamburgerbe közösen sütöttük meg a házilag begyúrt marha hús pogácsát, a tükör tojást (mi szeretjük bele) és szeleteltük fel az uborkát, paradicsomot, salátát, hagymát. Sajnos a paradicsomnak semmi íze ilyenkor de a látvány miatt kellett két karika. :)
Készítettünk házi majonézt és ketchupot és dijoni mustárt kentünk a husira mert abban nincs cukor.
Pirítottunk még bacon szeleteket és a férjem rakott a sajátjába laktóz mentes ementáli sajtot.
Ez mindig jó kis közös készülődés egy finom és laza ebédhez.
Az elfogyasztásáról már nem is beszélve, hiszen úgy megpakoljuk a bucikat, hogy az egész arcunkon olvasható a hamburger tartalma de ettől még viccesebb. :) 
Mi így egyeztetjük össze a hagyományost a paleolittal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése