2015. november 24., kedd

3 Gyors egy tál étel variáció

Házi tésztás bolognai
I.Régebben láttam Szafinál, ahogy T.Julika készített házi tésztát. Én kókusz tej helyett sima vizet használok, az mindenki számára könnyen elérhető.
  • 1 tojás
  • 1 kk. só
  • 120 g víz
  • 25 g darált útifűmaghéj
A sütőt előmelegítem 170 fokra. Az első három összetevőt villával felverem, majd gyors mozdulatokkal elkeverem benne az útifüvet és még annál is gyorsabban elterítem egy spatula segítségével a sütőpapíron. 15 perc alatt készre sütöm. Még langyosan feltekerem és vékony szeletekre vágom, így lesznek szép vékony, hosszú tésztácskáim. Házi bolognai hússal, friss zsályával és parmezánnal tálaltam.

II.
 
Brokkoli bolognai hússal

A tegnapi házi tésztás bolognai husiból maradt egy picike, így adta magát, hogy megegyem vacsorára. Pároltam hozzá brokkolit, úgy hogy még roppanjon és kész!:) Aki szereti, szórjon rá parmezánt.


III.

Bazsalikomos-gombás omlett
Nagyon apró csiperke gombát találtam a piacon, abból készítettem csodás omlettet. A gombákat alapos mosás után liba zsíron megpirítottam. Majd egy nagy marék friss bazsalikomot dobtam rá és már borítottam is rá a pár csepp kókusz tejszínnel megbolondított felvert tojást. Lágyra sütöttem és gyorsan felfaltam. :) Mindenki ízlése szerint fűszerezze.
Ugye, hogy nem bonyolult ételek?  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése